The self always rejects god and your freedom in the world

Докато живеете светски живот, докато светът ви влияе и вие му влияете, всичко е предопределено, всичко. Но щом станете смирени и придобиете смирение, тогава започвате да се обръщате навътре, вместо да мислите: "Аз съм велик" или "Аз мога да направя това", или "Аз мога да направя онова", по-скоро чувствате, че сте нищо, и давате всичко, като се обръщате навътре и принасяте на Бога.

Именно тогава предопределението става слабо.Но докато живеете в този свят като светски човек, мислейки си, че аз съм този и онзи, и това е така, а това е иначе - всичко, дори повдигането на пръста ви, е предопределено.

Само когато навлезете дълбоко в себе си и се откажете от егото си, от амбициите си, от темперамента си, от нрава си, от емоциите си, от представите си за добро и зло и станете празни, само тогава ще станете свободни.

Но докато реагирате на обстоятелствата и на света, никога няма да можете да бъдете свободни, всичко е предопределено.И ще продължавате така един живот след друг, докато не се откажете. Изглежда, че егото е много силно.

То ще ви каже, че сте едно и друго, че сте добър човек, че трябва да станете това, че трябва да станете онова, така работи вашето его.Трябва да се усмихнете и да кажете: "Не, дай всичко това на Бога...".

Трябва да развием огромно смирение. Трябва да гледаме на бездомника на улицата като на Бог. Трябва да погледнем на най-лошата ситуация, която можем да си представим, и да погледнем на нея като на Бог и с цялото си смирение да станем спокойни, тихи, напълно отдадени, напълно. Тогава ставате свободни и вече не сте под влиянието на кармата, а преди това сте обвързани с нейните закони.

Робърт Адамс

No comments:

Дейвид Айк - Отвъд предела ( част 1 )

Дейвид Айк - Отвъд предела (част 2)

Дейвид Айк - Отвъд предела (част 3)

Followers

Web List